Att ha en skön söndag...

 
 
Idag kör vi en lagom soft outfit i top från H&M och spetsshorts från Gekås
 
 
Gokväll vänner!
 
Vilken skön söndag det har varit - även om solen som sagt tog en tillfällig paus idag. Men kanske var det just pga det som man tvingades att varva ner på allvar. Ingen stress att packa picknick och vara i tid till stranden för attt få en bra parkeringsplats, inga krav på att man måste utnyttja soltimmarna väl. Nej, idag har vi (förutom en storhandling på ICA) faktiskt mest degat inomhus - tittat på film i soffan, ätit godis, och bara njutit av att vara helt lediga.
 
Nu ikväll sprack det dock upp, och jag och barnen kunde äta middag i solen på balkongen. Och just nu känner jag mig utvilad och lugn i kropp och själ. Trots att jag har varit själv med kidsen hela helgen, och vi har rykt ihop en och annan gång ;-) Bra det, för nu trappas tempot upp rejält på jobbet. Men det känns helt ok - jag är laddad för höstens utmaningar, och har världens bästa kollegor. Men innan det blir ny arbetsvecka, ska jag slappa lite till...
 
Kram på er!
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter som en riktigt skön söndag. Jag hann med några sista timmar i solen innan det var dags att förbereda allt inför veckan med jobb, förskola och skola.

Högst upp på min blogg i högra hörnet står det MH. Om du klickar på det kommer du direkt till hemsidan som Matilda har. Hon var jätte duktig. Kan varmt rekommenderas!

Hoppas du får en bra start på veckan! Kram Hanna

2015-08-16 @ 22:18:25
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: