Ljusa minnen på en grå tisdag...

 
 
Några av alla bilder som duktiga Emma Jonasson tog på min överrasningsdag
 
 
Gokväll  vänner!
 
Ja, fy vilken grå och kall start på veckan det har varit - på många sätt... Men jag blir varm och glad inombords när jag kollar igenom bilderna som togs på min överraskningsdag för några veckor sedan. Så mycket skratt, omtanke och kärlek - älskar mina vänner ♥ Nu ska jag ha en lugn och skön tisdagkväll, och ladda mina uttömda batterier...
 
Kram på er!
Postat av: helajavlajag.blogg.se

Är dom bilderna tagna här i närheten? Gillar bakgrunden väldigt mycket. :)

Svar: Tack! Dom är tagna i Falkenberg nere vid Ätran :-)
Nina - Glamourmamman

2015-08-28 @ 15:08:17
URL: http://helajavlajag.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: