Bloppis

Täckväst från name it i stl. 80. Fint skick. 70 kr + frakt
 
 
Overall från Lindex i stl. 68. Mycket sparsamt använd. 100 kr + frakt
 
 Tuff lite tunnare jacka från Me Too i stl. 12-18 månader. Fint använt skick. 90 kr plus frakt
 
Skiddress köpt på Gekås Ullared i stl. 80. Fint använt skick. 100 kr plus frakt
 
Jag testar för första gången att ha en Bloppis här i bloggen. Är det något/några av plaggen som du är intresserad av - maila mig på [email protected].
 
Kramar ♥
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vilken smart ide! =)

2012-10-11 @ 16:15:53
URL: http://www.lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Hanna

Det här tycker inte jag var något bra inlägg.
Försök sälja dina kläder någon annanstans tycker jag.
Sorry mitt neggo inlägg. Första gången jag blev lite besviken på
Din blogg.

Svar: Förlåt om jag gjorde dig besviken, men hur menar du..? Det är ju ganska vanligt att mammabloggare (och även andra) säljer begagnade kläder i sina bloggar då och då. Detta var som sagt bara ett test, eftersom jag har fått tipset av mina läsare tidigare. Kommer inte att bombardera bloggen med bloppisinlägg, var inte orolig ;-) kram
Nina - Glamourmamman

2012-10-11 @ 19:48:12
URL: http://hannaj66.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: