Att inspirera andra...

 
Jag vet, det är många träningsinlägg just nu! Vissa gillar dem kanske inte, men jag vet att minst lika många uppskattar dem mycket. Och just nu vill jag verkligen dela med mig av den träningsinspiration som finns inom mig! Jag känner att lusten till att röra sig finns hos många omkring mig, och ju mer jag får dela med mig av min kunskap och rörelseglädje - desto mer får jag tillbaka i form av energi!
 
I mitt jobb som friskvårdsansvarig ingår det just nu mycket träning - som alltid när ett nytt år precis har börjat och folk vill igång. Och det är lika roligt att få nybörjare att hitta motivationen, som att lära ut nya tips till vana tränande. Ju mer man lär sig om träning, desto mer vill man veta liksom. Och jag har glädjen att få arbeta nära mycket duktiga personer, som jag ständigt lär mig mer av. För även om jag har utbildat mig och arbetat med träning och hälsa i 15 år, så tror jag aldrig att man ska luta sig tillbaka.
 
Idag har jag avverkat veckans tredje träningspass - den här gången med vår duktiga PT på jobbet. Så efter några riktigt tunga övningar är min kropp ganska mör, och det ska bli skönt med ett par vilodagar. Ikväll har jag istället introducerat T i  träningsformen Tabata. 20 minuters intensiv träning i TRX-bandet fick han :-) Nej, nu väntar kvällskaffet och en stunds mys i soffan. Vi hörs mer imorgon!
 
Ha en skön kväll ♥
Postat av: Popprinsessan

Har också tränat idag. Så skönt att kunna träna på lunchen. Det går ganska bra med vikterna men känns tungt med konditionen. Tycker att det är så mycket jobbigare att springa på löpbandet än ute. Längtar tills det blir lite bättre väder så att jag kan springa utomhus :-)

Hoppas att du har en skön kväll,
kram!

Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter verkligen som du har ett sådant roligt jobb!!

Hoppas du haft en bra dag! Kramar

2013-01-31 @ 21:15:04
URL: http://hannadidrikson.blogg.se
Postat av: birgitmaria

Det är ju så kul med träning :) Jag har inte gymmat idag, men cyklat i snön och promenerat! Snyggt linne :)

2013-01-31 @ 21:34:22
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Pillan

Älskar dina träningsinlägg!! Pepp pepp :)

Kramar P

2013-01-31 @ 22:13:18
URL: http://hemmahospillan.blogg.se
Postat av: Sanna och Christina


Hej,

Ni har väl inte missat Mammamingel 2013? För andra året i rad kör vi vårt populära event som denna gång äger rum den 25 maj på Elite Grand Hotel som ligger i centrala Norrköping. Eventet pågår i mellan 15:00-22:00.

Dagsbiljett inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag och fika (alkohol) 602: -
Dagbiljett inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag och fika (alkoholfri) 587: -

Enkelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkohol) 1292: -
Enkelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkoholfri) 1277: -

Dubbelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkohol) 1247 kr
Dubbelrum inkl. välkomstdrink, trerättersmiddag, fika och frukost buffé (alkoholfri) 1232 kr

I alla priser ingår även spännande utlottningar, maffig goodiebag och chans till att träffa alla våra fina utställare.

Bokning sker via [email protected] senast den 2 maj 2013!

OBS – Bokningen är bindande och återbetalas ej.

Hoppas vi ses där!

Hälsningar,
Arrangörerna bakom Mammamingel 2013
https://www.facebook.com/#!/mammamingel2012?fref=ts

2013-01-31 @ 22:56:03
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Karin O

Det är hur roligt som helst, älskar peppen!:)

Trevlig fredag!
Kram!

2013-02-01 @ 01:04:09
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Carolin

Du vet att jag älskar allt med dina träningsinlägg!!! Som du även vet så har jag ju inte alltid det så lätt med att komma iväg och träna så även jag har kört på med Tabata, fast lite längre intervaller än 20 sek.( du blir väl inte försvånad va?!) Så skönt!!
Vi ses på söndag!!! Mysigt!!! Kram kram

2013-02-01 @ 14:23:35
Postat av: Sarasdiary

Snyggt linne :-)

2013-02-01 @ 21:52:00
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: