Sista arbetsveckan!

 
Blus - Gekås, Halsband - Ur&Penn, Armband - Lindex
 
Hej vänner!
 
Då har vi kickat igång den sista arbetsveckan innan semestern - lovely! Egentligen är det ju bra om man kan sänka arbetstempot lite innan det är dags att gå på ledighet, men det verkar inte bli fallet hos mig ;-) Nåväl, snart har jag hela fyra veckors vila framför mig, så det är väl lika bra att köra på för fullt in i det sista. Spännande projekt är på gång i varje fall! Ikväll ska jag ta en sväng i bloggsofären - har blivit dåligt med det de senaste dagarna. Tack för att NI kikar in här!
 
Ha en fin kväll ♥
 
Ps: Lite dålig uppslutning på PUSS-tävlingen, hörrni... Visst vill ni väl vara med och tävla om supersnygga smycken, accessoarer och fin inredning till ett värde av hela 400 kr? Klicka HÄR för att komma till tävlingen!
Postat av: under tiden lever jag

Kul med spännande projekt! Och HÄRLIGT med ledighet!:)
Jag tycker att vi ska samarbeta minsann. Ni behöver väl sport, hälsa och rehab på gula varuhuset??:)

Svar: Oooj ja, och det är ju precis det jag jobbar med (ja, inte rehab då - det gör min kollega) :-) Men visst kan vi hitta samarbetsområden! Kram på dig!
Nina - Glamourmamman

2014-06-30 @ 18:44:56
Postat av: Linda

Härligt att snart gå på sem jag börjar min sem v 29-32 så jäkla skönt.
Hoppas du får en skön sem
Kram Linda

2014-06-30 @ 20:18:23
URL: http://lindas-plats.blogspot.se
Postat av: AnnaS

Ooh vad härligt med sista-veckan-innan-semester!! Det är nästan den bästa veckan på hela året :) Hoppas du inte får lägga i en allt för hög växel i veckan bara utan har möjlighet att varva ner och njuta lite också :)

2014-06-30 @ 22:32:38
URL: http://annas.elsasentourage.se/
Postat av: Bakom dörr nr. 11

Härligt med semester snart, jag jobbar också denna veckan, sen väntar 4 härliga veckor utan någon ilsken klocka som ringer på morgonen ;)
Snygg outfit !

Ha en bra dag
Kram Pia

2014-07-01 @ 08:45:38
URL: http://piajohansson72.blogspot.se/
Postat av: Tina

Jag jobbar också sista veckan och sen ska det bli så skönt med semester! Vi får hoppas att vädret rättar till sig lite bara! KRAM

2014-07-01 @ 09:38:18
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: