Mamma, den är inte farlig...

Det krävdes nästan en hel dags terapi på stranden för att få O att våga leka med den här krokodilen. Först tillät han oss inte ens öppna förpackningen, men jag blåste upp den i smyg när dom andra var och badade ;-) Efter små försiktiga närmanden, vågade han till slut känna på den, och försäkrade (med viss tveksamhet) mig om att: "Mamma, den är inte farlig... Den har inga vassa tänder...". Lilla gubben! 

Så mycket lek i vattnet med den blev det inte den dagen, men kanske nästa gång...  Den är hela 168 cm lång, precis som jag, så om inte annat kan jag ha den själv ;-)


Precis lagom för en glamourmamma...
Postat av: Therese

Hihi, lilla gubben. Barn är roliga:) Saga blev jätte rädd för min gamla skrållan-docka för ett tag sedan, tss.

Ja alltså, kl 11. började det va? Ska du förresten sova över där? Kanske kan vara bra att vara där till 10.30 så man hinner checka in eller har du läst nåt om incheckningstid? Har du funderat nåt på vilka aktiviteter du ska vara med på?

2009-06-30 @ 12:36:27
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nyss så träffa jag en krokodil som körde runt i sin bil.Han va rätt tjock o fet o blåste i trumpet men bilen va för trång o svansen va för lång så den fick ligga på ett litet flak därbak.

Häls. "En av dina glada anonyma läsare"

2009-06-30 @ 17:34:20
Postat av: Marielle

Hihihi...stackars liten =)



En sådan hade jag när jag var liten....som jag redan första dagen lekte så hårt med att det gick hål på den =(



Ha en skön ledig dag imorgon.

2009-06-30 @ 20:35:49
URL: http://marielleekener.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: