Längtar efter våren...


H&M:s vårkatalog damp ner häromdagen, och det fanns riktigt mycket snyggt! Kul att leotrenden verkar bestå ett tag till ;-) Lite svårt dock att ta till sig plaggen just nu när det är minusgrader och lätt snöfall...

Gokväll bloggosfären!
Ni verkar vara svårtflirtade kära läsare... ;-) Men tack ni som har tagit er tid och lämnat en liten kommentar i mitt tidigare inlägg! Det är så himla kul att få lite feedback och respons på det man skriver!

Hur har årets näst sista dag varit för er? Har ni fullt upp med nyårsförberedelser? Har ni beslutsångest gällande morgondagens outfit? Jag har läget under kontroll, tror jag... Vi ska ha nyårsfest här hemma, men vi har delat upp det lite i år, eftersom flera jobbar under nyårsaftons dag. Känns som en skön lösning, och gör att ingen behöver stressa ihjäl sig innan festen. Dukningen fixade jag innan, så då kan jag stryka en sak på listan ;-) Jag har sett fram emot ett varmt bad imorgon, med ett glas bubbel till. Var så längesedan!

Dagen har varit ganska lugn och skön annars, med mestadels inomhusmys. Min mamma var här och hälsade på, så idag var det hon som vackert fick hänga på O:s galna lekar :-)  Jag själv passade på att ta en promenad när jag ändå hade barnvakt. Vi vill helst inte ta ut lillebror i kylan i onödan än, eftersom han inte är helt fri från sina luftrörsbesvär, och då blir man ju lite låst när man är själv med barnen. Hade hoppats på den första joggingrundan efter förlossningen idag, men min kropp gillar inte att springa i 10 minusgrader...

Nej, nu ska jag passa på att fixa lite mer inför morgondagen. När T går på sitt pass sedan, så vet man att det inte blir mycket man hinner med själv, med två små knattar här hemma :-) Varma kramar ♥ 

Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Jag är iaf inte svårflörtad hihi..

Till våren längtar man alltid, och speciellt denna eftersom vi ska ses igen då;)



Njut av morgondagen min vän!!

Kraamar<3

2010-12-30 @ 18:40:48
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Mamma Stina

Ja precis så känner jag här med med H&M, snyggt och vad man längtar tills det går att använda kläder utan jacka! Men det är nog dags att beställa nu...



Trevlig kväll!

2010-12-30 @ 21:38:20
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/
Postat av: Zandra ☆

Tack söta du för dina ord och tankar, värmer och ger mej lite extra styrka och energi :-)

Jag hoppas ni får en mysig och härlig nyårsafton!

Kramar

2010-12-30 @ 22:18:25
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Gissa om jag oxå längtar, katalogen är lusläst här hemma! :)



Jo, jag svarar här på det förra inlägget. Hittade hit från Starwoman, fastnade för namnet! ;)



Gott nytt år bloggvän!



Kram Nina

2010-12-30 @ 22:29:48
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år:) kram!

2010-12-31 @ 05:41:06
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Melmoo

Hej!

Ja här blir det inga storslagna planer alls. Moa ska sova hos mormor&morfar och vi ska bara vara hemma själva. Äta och dricka gott, se på ngn film och bara slappa! :-)



Hoppas ni får en trevlig kväll, gott nytt år! Kram!

2010-12-31 @ 08:39:21
URL: http://melmoo.blogg.se/
Postat av: annica

Ja nu längtar man verkligen till våren när hm katalogen damp ner i brev lådan. Håller med mycket fint. Min näst sista dag på detta åre tillbringade jag genom att fira min sambos 35års dag!

2010-12-31 @ 13:25:05
URL: http://flizansnikis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: