Diggiloo Diggiley...

Hallå kära bloggisar! Hoppas att ni har haft en bra lördag så här långt. Här hemma har vi haft en soft innedag, med lite städning och slappande. Och jag måste säga att det känns något lite bättre i höften idag. Hoppas hoppas hoppas att det kan bli ännu bättre om några dagar om jag sköter mig!

Nu ska vi strax iväg på lite galej - och det är precis vad jag behöver för att peppa upp mig själv lite. Vi har även i år blivit bjudna på Diggiloo genom jobbet, och jag håller tummar och tår att regnet håller sig borta. Kommer att bli lite meckigt att hoppa på kryckor, men det ska mer än så till att hålla mig hemma :-)

                  Ha en riktigt härlig lördagkväll, så hörs vi imorgon igen! Varma kramar från mig ♥

Postat av: Majja

Åh va skoj att få gå på galej ikväll! Jag är riktigt sugen på det också men har ingenstanns att gå :( hoppas ni får riktigt skoj ikväll, och du släng kryckorna åt skogen om det svänger gott ikväll :D hehe! Jag hade inte heller stannat hemma pågrund av ett par kryckor!

KRAMAR

2010-07-31 @ 17:53:02
Postat av: Carolina

vad kul, du får visa en outfit bild sen =)! mysigt att komma iväg på något när man inte är alltför munter själv...hoppas du får slippa kryckorna snart, även om det för det mesta brukar hålla i sig till BF =(

tack för tipset häromdagen om visualisering föressten! hade helt glömt bort det, var jättemysigt att göra häromefteriddagen när jag låg och vilade. tänkte på att lillan låg bredvid mig... :)



kramar!

2010-07-31 @ 18:43:36
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Molly

Härligt! Du med, din piggelin =) Kram!

2010-07-31 @ 20:48:15
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Håller tummen både för höften & en regnfri kväll...

Kramisar<3

2010-07-31 @ 20:59:45
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: