Hallå onsdag!

              

Underbara lediga onsdag! Min lille prins lät mig sova till 7.30, så jag har nog fått min skönhetssömn :-) Har bara tagit det lugnt hela förmiddagen, behöver det känner jag. Efter lunch ska vi dock iväg på ett litet äventyr. O ska till sin stora förtjusning både åka buss och fika med sin kompis, kan det bli bättre :-) Jag ska även träffa barnmorskan för att kolla upp mitt blodtryck och järnvärde. Hoppas att jag slipper dom jäkla järntabletterna... Ser fram emot en riktigt mysig eftermiddag alltså! Vi hörs i kväll ♥

Postat av: carolina

hoppas allt såg bra ut med järnet =)

sött litet påskljus. svårt att inte nalla godisar dock ;)

2010-03-31 @ 17:44:48
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi har nog någon liknande ljusstake här hemma jag ska nog leta fram den och lägga mina lakritsbilar i den :) men de blir nog snabbt uppätna. kramar

2010-03-31 @ 19:38:56
URL: http://theperfectwife.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: