Nytt år - ny(gammal) diskmaskin...


Bakom årets sista hyacint skymtar ni vår nya hjälpreda i köket

God förmiddag!
Hoppas att ni också har vaknat utvilade - redo för årets sista dag! Här hemma lullar vi runt i myskläder, och jag försöker städa medan småkillarna hjälper till på sitt lilla vis ;-) Satte precis igång vår nya diskmaskin - eller ja, vi fick ta över T´s föräldrars gamla nu när dom gör om sitt kök. Våran gick nämligen sönder innan jul, och ni vet ju själva hur mycket en diskmaskin underlättar vardagen! Så här efter jul är man ju dessutom inte jättesugen på att lägg tusenlappar på sådant... Så tack ♥

Jag hoppas dock hinna med lite mer glamourösa saker än städning innan kvällen. Måla naglarna, ta en långdusch och så... Men eftersom T jobbar denna nyårsaftons dag, så antar jag att man får vara ganska effektiv när det gäller sådant ;-) Något varmt bad med bubbel i glaset, som jag lyxade till det med förra året, det kan jag helt enkelt glömma. Nej, nu ska jag börja tänka på lunchen, och sedan blir det kanske en promenad i det frostvita landskapet. Hoppas hinna kika in här en gång till idag, annars...

Ha en underbar nyårsafton ♥

Postat av: Ulla

Detsamma till dig...ha en härlig nyårsafton nu med allt festligt du ska fixa till...kram!

2011-12-31 @ 12:31:35
Postat av: Anna - Starwoman

Önskar er ett gott slut och ett alldeles fantastiskt nytt år! Ikväll skippar du väl falukorven och kör all in på champagnen ;-)



Ha en underbar kväll och skål säger vi!



Stor kram

//Anna

2011-12-31 @ 16:37:29
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Michan

Vad snyggt det var med hyacinterna i den vasen.

2012-01-02 @ 19:32:47
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: