Tävling i samarbete med MiitaSweden

Jag har återigen glädjen att kunna presentera en tävling för er läsare. Den här gången är det i samarbete med företaget MiitaSweden som säljer smycken i alla möjliga olika stilar. Och nu har du chansen att vinna ett!


Här är några av mina favoriter, men det finns massor att annat att välja på också!

Tävlingen är enkel och går till så här:

Gå in på MiitaSweden och välj ut det smycket som du skulle vilja ha om du har turen att vinna. Lämna det sedan i en kommentar i detta inlägg, där du samtidigt berättar om ditt bästa minne från sommaren 2011.

Glöm inte att fylla i alla fält, så att jag kan nå den lyckliga vinnaren! Givetvis är det ett plus om du tipsar om tävlingen i din blogg eller på Facebook, men det är inget tvång ;-) Tävlingen pågår t.om. onsdag 21/9.

Lycka till ♥

Postat av: Lena

Bästa sommarminnet 2011 är helt klart när vi var i Bohuslän på Brunskär och tog "lillebåten" ut på en liten tur och körde rakt in ett STORT stim med sälar. Det dök upp sälar runtomkring oss i mängder. Så häftig känsla.



Jag gillar "Maffig ring med svart agat"

2011-09-12 @ 12:01:23
Postat av: Charlotte

Mitt bästa sommarminne från sommarn 2011 är när vi tog husbilen och körde runt lite. Först hamnade vi några dagar i Skara och sen på Öland. På Öland hade vi några underbara dagar och jag lyckades glömma bort allt vad vardag heter, något jag jag trodde var omöjligt när det gäller mig.



Jag och Albin åkte helikopter runt ön, vi badade i havet, solade på stranden, satt och kollade på solnedgången med ett glas vin i handen, ja det var helt enkelt magiskt!



Jag är ingen bling-bling tjej alls men åhhh vad jag gillade halsbandet med ett USB minne i!

2011-09-12 @ 13:50:41
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Carolines hemligheter

Vilken trevlig tävling, skall genast klura ut mitt bästa sommarminne och vara med och tävla om fina smycken :-)



Hoppas att du har en skön kväll hemma hos dig, kramar!

2011-09-12 @ 19:02:03
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: Karin

Mitt bästa sommarminne är när vår lilla familj packar bilen full och drar till Danmark. Vår lille prins var så lycklig och njöt av varenda minut och så gjorde vi. Det är sann lycka!



Grodringen med massor av bling-bling skulle passa mig perfekt!

KRAM

2011-09-12 @ 20:33:18
Postat av: Ulla

jag skulle helst vilja vinna "söt blomring" och mitt bästa sommarminne var när solen äääääääääääääntligen ville visa sig på riktigt sista veckan på semestern när jag nästan gett upp hoppet men jag kunde äntligen ta min brassestol ner till vätterstranden..stoppa ner tårna i den ljumma sanden och sakta kunna tina upp inifrån. Att få sitta och läsa en god bok, lyssna på musiken från sjöns vågor det är värt allt i världen nu när mörkret kryper på!

2011-09-12 @ 20:59:12
Postat av: Anonym

Snirkelring skulle jag vilja vinna.

Sommarminne 2011 att jag upptäckte geocatching så roligt och det passar även att göra med våra tonårsbarn.

2011-09-12 @ 21:19:50
Postat av: milla

Glömde ju säga vem det var ifrån min virr panna snirkelringen

ha en bra resa

2011-09-12 @ 21:21:37
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Kristina

Bästa sommarminnet i år var nog Köpenhamnsresan med familjen, mysigt att komma hemifrån några dagar :) och allra bäst var det när vi hittade Pizzerian i Köpenhamn som serverade dom godaste pizzor vi någonsin ätit =o)



Jag skulle gärna vilja vinna "Häftigt böjbart armband" i guldfärg, det såg läckert ut!!!



Hoppas semestern blir bra =o)

2011-09-12 @ 22:15:43
Postat av: Gisela

Mitt bästa sommar minne var nog nu när jag blev med bjuden av min mamma som hade anmält mig till tjejmilen, vi tog tåget ner och hade en riktigt tjejhelg med massa shopping och sen springa milen i kanon väder och avsluta dagen på en italiensk uteservering med ett glasrött och god mat :) Så härlig helg, det ska vi göra fler ggr nu.



Om jag skulle få glädjen att vinna så skulle den fräcka uggleansikte ringen sitta fint på mitt finger. :)

2011-09-13 @ 08:43:34
URL: http://giselanas.blogg.se/
Postat av: Therese

I somras hände något som förändrade mitt liv. Den 11 juli föddes nämligen vår son Melker! Absolut det bästa sommarminnet någonsin! Något jag aldrig kommer glömma!



Skulle jag ha turen att vinna så skulle jag önska mig "häftigt halsband" (det på din bild längst ner till vänster).

Ha det bra!

2011-09-21 @ 11:27:20
URL: http://Lynghagen.blogspot.com
Postat av: Gabriella

Hej!!!!

Mitt bästa sommar minne är förstoss semesternvid havet hemmavid!!

Sammt vi firadeett år som gifta:0)



Tycker uggleringen e coolast!



Kraaaaaaam

2011-09-21 @ 14:22:50
URL: http://lillkakan.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: