Hemresan...

Hej igen!
 
Jag hoppas att ni inte tröttnar på alla bilder från resan med Bloggbussen - vi gör det i varje fall inte :-) Här kommer en bildkavalkad från hemresan igår, där vi åkte med Stena Express tillbaka till Göteborg. En supersmidig resa som, precis som allt annat, var anpassad för våra kids fullt ut! 
 
 
Trots att resan bara tog 2 timmar, hann vi med en hel massa! Även den här gången fick barnen besöka bryggan och hälsa på kapten.Vi fick smarrig fika och Nicke Nyfiken kom och hälsade på, och drog med hela gänget som en svans efter sig. Hihi, tänk vad de där utklädda figurerna får stå ut med :-)
 
När vi kom till terminalen i Göteborg var det dags att säga hej då till alla nyfunna vänner. Känns alltid konstigt att skiljas åt när man har träffats så mycket några dagar, men många av dem kommer vi nog att träffa igen hoppas jag. Tusen tack Stena Line och Twingly för allt vi har fått vara med om! 
 
Kramar ♥
 
Ps: Jag ligger efter så in i bänken med att läsa andras bloggar och svara på era kommentarer (min egen har tagit ALL tid de senaste dagarna), men i helgen hoppas jag att jag är på banan igen :-)
  
Postat av: birgitmaria

Välkommen hem! Roligt att få läsa om er resa. Vilket härligt äventyr för lillkillen! (och dig) Ha nu en härligt skön midsommar :)

2012-06-21 @ 19:05:28
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilket härligt äventyr ni varit med om! Glad midsommar glömde ju säga det innan? Kram Emma

2012-06-21 @ 19:30:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: