Leverpastejmackor...


Nu har vi ätit upp den sista förpackning gräddleverpastej från Rydbergs, som jag har fått buzza de senaste veckorna. Jag tycker att den var riktigt god - krämig och med lagom leversmak!

Godmorgon!

Dagens frukost är intagen - något senare än andra vardagar. Men är man ledig så är jag tacksam för ett par timmar extra sömn - särskilt efter de senaste dagarna. Nu håller vi på att klä på oss för att ge oss ut på en liten promenad. Solen skiner här just nu, så det är bäst att passa på! På återseende!

Ha en fin onsdag ♥ 

Ps: Om du också vill bli buzzador och prova olika produkter och tjänster, så gå in på Buzzadors hemsida och registrera dig! Skriv gärna att jag har tipsat dig genom att ange användarnamnet Glamourmamman. Tack ♥

Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Härligt! Här strålar också solen och det är riktigt varmt ute. Man blir ju helt lycklig i kroppen! :)



Onsdagskramar

2012-03-21 @ 11:05:43
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: