Bloggbussen 2013

Nu är det dags igen!
 
Som många av er säkert minns, hade jag och O den stora glädjen att få följa med på Bloggbussen förra året. En fantastisk resa som anordnas av Stena Line och Twingly. Då fick vi uppleva en massa skojigheter tillsammans med andra barn och deras föräldrar - en upplevelse för livet och allt kan ni läsa om HÄR.
 
 
 
Just nu pågår tävlingen om en plats på Bloggbussen 2013, och givetvis hoppas jag på att kunna ta med O på ännu ett äventyr. Tävlingen innebär att 10 barn och en av deras bloggande föräldrar, får åka på en härlig resa till Danmark, och samtidigt tävla om titeln Sveriges barnsligaste bloggare. Efter resan utser Stena Line en vinnare, som får ta med hela familjen på en resa i Danmark. En resa som förra året vanns av Helen med fina bloggen HUSnrNIO
 
 
I år går Bloggbussen bl.a. till Legoland, ett ställe O har tjatat om att åka till i flera år nu, men som vi inte haft möjlighet att besöka. Tänk att få berätta för honom att vi faktiskt ska åka dit! Dessutom går färden till Lalandia och Givskud Zoo, även det fantastiska ställen att ta med en blivande 7-åring till. Bussen körs av Bergkvara buss, och om vi har turen att komma med får vi bo på både Legoland Billund Resort, Hotell Legoland och Scandic. Att dessutom få åka färja med Stena Line, träffa Nicke Nyfiken och äta mjukglass till frukost - ja, det är bara prickar över alla i:n :-)  
 
 
Tävlingen #bloggbussen13 pågår t.om. den 16 maj, och jag hoppas självklart att du som läsare vill hjälpa oss att komma med på detta äventyr. Att vara storebror är inte alltid så lätt, och det har varit underbart att få ge O full uppmärksamhet ett par dagar. Det enda som krävs är att du röstar på min blogg på den här sidan.
 
Tack snälla ♥ 
 
Rösta på mitt bidrag!
Postat av: Frida

Har röstat på din blogg nu såklart!! Kraam

Svar: Gulle dig :-)
Nina - Glamourmamman

2013-04-29 @ 20:57:09
Postat av: Fru H

Jag har oxå röstat! Försökte två gånger men se den gubben gick inte...-:)!

Svar: Tack snälla du! Jag tror att man kan rösta en gång/dag/ip-nummer, så försök gärna imorgon igen :-)
Nina - Glamourmamman

2013-04-29 @ 21:03:15
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Röstar så mycket det går! Det är klart att ni ska komma iväg i år igen!

Hoppas ni får en trevlig Valborg! Kramar

2013-04-29 @ 22:07:52
URL: http://hannadidrikson.blogg.se/
Postat av: Tina

Nu har jag röstat, självklart ni skall iväg på ett äventyr. Ha en härlig Valborg. Kramisar Tina

2013-04-30 @ 18:06:51
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Lycklig mormor

Hej!
jag har röstat på er föra året o då sa jag till min dotter o gubbe att dom ska in o rösta;;)))är det bara trycka på din blogg den här gången också alltså på namnet? kram o lycka till hoppas ni vinner::))

Svar: Japp, det är bara att trycka +1 efter bloggnamnet. Tack snälla du <3
Nina - Glamourmamman

2013-05-02 @ 23:08:47
Postat av: Björn Busch

Såja nu har jag röstat på dej!!!:-))

2013-05-03 @ 20:29:21
Postat av: Fröken M

Såklart !! en röst från mig :)

2013-05-04 @ 09:44:01
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Sofia

hej har röstat på dig och undrar om du vill rösta på mig inom en annan tävling? :) Det är för ‘vi föäldrar’. Skull blir såååå glad, tar bara 20 sekunder :) länk nedanför:
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Valkommen-till-Omslagschansen/omslagstavling-viforaldrar/752
kram på dig! :)

2013-05-13 @ 20:19:21
URL: http://www.nattstad.se/sofiaborjesson
Postat av: Michael, Twingly

Hej! Jag såg att du och Stenströms Bloggeria ligger på sama antal röster. Tävlingen står nu som avslutad, men det måste ha blivit någon teknisk miss från vår sida för tävlingen avslutas inte förrän midnatt IKVÄLL! =). Tävlingen är alltså fortfarande öppen för röstning. Du kommer inom kort få ett mail med samma info likaså!

Jag är ledsen för strulet.
MVH / Michael, Twingly

2013-05-16 @ 08:31:30
URL: http://www.bloggportalen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: