Biopremiär för miniprinsen...

 
Att tillbringa hela långa dagar ensam med mina små älsklingar, det är både underbart, intensivt, och lite tålamodskrävande ;-) Men mestadels har vi haft det supermysigt denna lugna och soliga sista septemberhelg!
 
När T hade åkt till veckans sista arbetspass, stack vi in till stan för att gå på bio. Det var det allra första biobesöket för C´s del, och jag visste inte riktigt om han skulle fixa att sitta stilla i 90 min... Än mindre ha på sig 3D-glasögon... Men det gick förvånansvärt bra faktiskt, men efter en timma pratade han om att han kunde tänka sig att gå hem nu ;-) Filmen "Flygplan" har dock satt avryck hos honom - precis som jag hade anat - och nu pratas det hela tiden om Dusty! 
 
Nej, nu ska jag och smågrabbarna avrunda söndagen med lite soffhäng innan läggdags. Och om dom somnar i tid tänkte jag se andra avsnittet av "Bron", om jag vågar i min ensamhet... ;-) Vi hörs imorgon igen!
 
Ha en skön söndagkväll ♥
Postat av: Carolina

Åh vad mysigt med biopremiär - skall försöka komma iväg och få sett den filmen med mina också. :-) Kram

2013-09-29 @ 21:12:47
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Tina

Åh vad mysigt att gå på bio! Ska kanske försöka gå och se den med T&E också! KRAM

2013-09-30 @ 07:28:01
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: