Dags för klippning!

 
Någon börjar bli långhårig - idag är det dags för påskklippning :-)
 
 
 Godmorgon på er!
 
Har ni sovit gott? Påsklediga kanske, eller jobbar ni hela veckan? Jag är som vanligt ledig idag, och har bara 4 timmars jobb imorgon innan jag går på långledighet :-) Trots sovmorgon vaknade jag dock av att O hade drömt något, och jag trodde först att vi "försovit" oss. Solen sken nämligen in genom sovrumspersiennerna, så att det mycket väl hade kunnat vara lunchtid. Men nej då, mobilen visade 6.52! Visst är det härligt med dessa ljusa vårmorgnar nu?!
 
Så vi har redan varit vakna en stund här hemma - jag och smågrabbarna. Planerna för dagen är inte så många, mer än det vanliga fixet som alltid måste göras - laga mat, tvätta, städa upp, etc. Sysslolös är man liksom aldrig som husägande småbarnsförälder ;-) Och så ska vi gå till frisören med lille C efter lunch - hans lugg är såå lång nu! Nej, nu vill killarna spela UNO igen. T köpte det spelet häromdagen, så nu är det bara det som gäller ;-) Hörs senare!
 
Ha en fin onsdag ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: