Glad Påsk!

 
God förmiddag!
 
Nå, har påskharen varit framme hos er också under natten? Det hade den visst hos oss - stora, välfyllda påskägg till kidsen ute i trädgården, och ett fint litet paket till mig på köksbordet :-) Tack snälla påskharen ♥
 
Efter en trevlig kväll hemma hos mamma och pappa igår, har vi sovit gott och vaknat upp till en solig påskafton. T jobbar hela dagen, så jag och smågrabbarna fick måla ägg själva till frukosten. Ja, nu har jag ju inga pysselkillar direkt, så det var ganska snabbt avklarat ;-) Men det är en mysig tradtion som jag ogärna ruckar på. Målar ni också ägg idag?
 
Nu har jag föreberett desserten till ikväll, ett lager lack är på naglarna, och jag har uppdaterat er läsare om min morgon - dags att ta med sig fika ut i det fina vädret. Hörs kanske lite senare - annars passar jag på redan nu att säga:
 
Ha en fantastisk påskafton ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: