Halsband för en träningsälskare

 
Halsband från PUSS
 
 
Jag måste visa er halsbandet som min vän P fick i födelsedagspresent i fredags. Hon brinner för träning precis som jag, så vad passar bättre än ett halsband med en pulskurva och ett sött litet hjärta. Är lite sugen på att köpa ett själv faktiskt :-) Jag fick en fin rabattkod att dela med mig av - ange PUSS2014, så får du 25% på ett helt köp fram till 1/5.
 
 På tal om träning - jag har fått några frågor av er läsare den senaste tiden - både gällande träning i allmänhet, men även hur jag själv lägger upp min träningsvecka. Jag tänkte besvara dem i ett och samma inlägg någon dag, så passa på att ställa fler i ämnet om ni vill! Så ska jag försöka besvara dem efter bästa förmåga :-) Vi hörs!
 
Ha en fin måndag ♥
Postat av: Anonym

Du får gärna göra inlägg om hur man tränar en viss kroppsdel, te.x. magen, ryggen m.m. Gärna ett inlägg för varje del :)

2014-04-07 @ 11:57:22
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Passande smycke :-)
Ha en fin start på veckan!
Kram

2014-04-07 @ 17:23:16
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Maria

Jättefint halsband & en mycket bra present.
Tack för tipset :)

Kram kram

2014-04-07 @ 21:35:53
URL: http://omlitenochmig.se
Postat av: pillan

Nämen gud va fint, passar perfekt till min vän som fyller år snart!!

Kram P

2014-04-08 @ 08:56:41
URL: http://hemmahospillan.blogg.se
Postat av: Camilla

Nyfiken på om du har sprungit något lopp? Tips och tankar kring ämnet?

2014-04-08 @ 20:36:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: