After Work

 
 
Gokväll på er!
 
Nåja, jag har ju inte varit på jobbet idag - men arbetat, det har jag minsann gjort ändå! Vissa dagar har man ju den där extra energin, till att ta tag i projekt man skjutit upp lite för länge. Typ hela sommaren...Att städa skåp och garderober t.ex. Det är ju ingen sysselsättning man riktigt dras till när det är sol och 30 grader varmt :-) Men nu har jag kommit en bit på vägen - plus att frysen är full med bullar, och kylskåpet är fyllt med mat. Klapp på axeln till mig!
 
Sedan räckte väl inte energin så mycket längre (var dessutom en snäll mamma och stannade till på BR), för det blev hämtmat till middag. Fiskgratäng till smågrabbarna och sushi till mig. Egentligen var jag nog värd ett glas champagne efter den här dagen, men det fick duga med en alkoholfri öl :-) Nu ska jag se hur lätt det är att få en födelsedagspirrig, blivande 8-årig kille i säng... Eller förresten, det är nog ändå hans lillebror som är mest krävande där ;-) Vi hörs!
 
Varma kramar!
Postat av: Tina

GRATTIS till 8-åringen idag! Hoppas han får en fin dag! Rensat har jag också gjort, det är ju så tråkigt att göra men så skönt när det är klart! KRAM

2014-08-21 @ 07:33:01
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: