Live life with a little spice

 
 
Gokväll vänner!
 
Sådär, då var födelsedagsbarnet i säng - förhoppninsgvis nöjd med sin dag. Att fylla år är stort när man är liten, så det var inte lätt att somna för honom igår. Nerver utanpå kroppen liksom ;-) Men nu är dagen till ända för honom, och han har blivit uppvaktad med sång, paket, pannkakor och glass. Och en sprillans ny 21-växlad cykel. Lycklig kille :-)
 
Och jag själv firar 8 år som mamma. Ett ganska galet liv man lever som småbarnsförälder egentligen - man vet liksom aldrig vad som väntar runt knuten riktigt. En god middag med champagne kan avbrytas några minuter för att hjälpa någon med ett toabesök. Mitt i natten kan man vakna av ett knä i ryggen, från någon som drömmer mardrömmar. Eller kanske får man en nysning (eller något ännu värre) rakt över matbordet... Man blir härdad minst sagt ;-)
 
Ja, det blev ju en riktigt bra dag det här. Gillar torsdagar på något sätt - helgen väntar runt knuten. Och jag har kört ett härligt step-pass på jobbet, där hälften av gänget dessutom hakade på min "hemläxa" efteråt. 50 burpees skulle jag göra idag tyckte PT-Milla - check på dem :-) Nej, nu ska jag ladda inför ännu en "spicy" dag. Hörs mer imorgon!
 
Kram på er! 
Postat av: Tina

Åh! Förstår att han blev glad över sin fina cykel! Härligt att han var nöjd med sin dag! KRAM

2014-08-22 @ 08:00:30
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Wao vilken cykel att få :) Förstår att han var glad & nöjd :)

Ha en fab fredag!
Kram

2014-08-22 @ 10:45:52
URL: http://husnrnio.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: