Ljuva fredagkväll...

 

Gokväll vänner!
 
Här sitter jag med ett glas vin och försöker skriva något vettigt. Inte så lätt med en fredagstrött hjärna :-) Mannen sover (ja, det får man göra om man ska jobba hela natten), barnen tittar på tv - och jag snor åt mig en stund med er.
 
Avslutade som så ofta denna sista arbetsdag i veckan, med en sväng i gymmet. Ett nytt step-pass skulle gås igenom, och ryggen skulle få sig en omgång. Såå skönt att ramla in hemma sedan - nytränad, nyduschad och redo att hugga in på en god middag. Idag torskrygg med skirat smör och stekt svamp - galet gott med ett glas välkylt vitt!
 
Nej, nu ska jag se om jag kan samla ihop familjen och köra fredagsmys fullt ut. Kristallengalan är det som gäller på tv ikväll, va? Sedan blir det nog ganska tidigt i säng, för imorgon väntar en fullspäckad dag! Ha en fortsatt mysig kväll!
 
Kramar!
 
 
 
 
 
Postat av: Suss

Härlig känsla det där med fredag! Hoppas ni haft härligt fredagsmys, kram Suss

2014-08-29 @ 22:21:18
URL: http://www.hemmapasjuan.blogspot.com
Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Härligt med fredag!

2014-08-29 @ 23:00:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fredagar är alltid lika mysiga :-) Bara att veta att man har 2 lediga dagar framför sig gör mycket!

2014-08-29 @ 23:14:12
Postat av: Tina

Ja det är allt något speciellt med fredagar. Hoppas ni får en fin lördag trots att den är fullspäckad. KRAM

2014-08-30 @ 07:49:30
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: