Slutspurt på 2014!

 
 
God förmiddag!
 
Årets sista dag, årets sista sovmorgon, årets sista frukost... Ja, visst är det lite coolt att vi snart vänder blad och går in i 2015?! Jag tycker att det har varit ett spännande år, och som vanligt är jag glad över att jag dokumenterar så mycket av vardagen här i bloggen. Älskar att gå tillbaka och minnas! Och vet ni, igår firade jag faktiskt 6-årsjubileum  - tänk att jag har hängt i så länge! I glädje och sorg - mellan falukorv och champagne. Är tacksam för allt kul bloggen har fört med sig, och för att jag har haft världens bästa läsare under alla år. Hoppas ni hänger med under mitt sjunde år som bloggare också!
 
Här hemma har vi haft en lugn start på dagen. Kan behövas då det vankas nattsudd för mig och smågrabbarna. Ja, för mannen också såklart - eftersom han har oturen att behöva jobba även den här nyårsaftonen. Men jag är superpepp på att fira in det nya året med goda vänner! Nu ska jag strax ge mig ut på årets sista (ja, där kom det igen!) löparrunda, och jag siktar på milen om jag inte halkar runt för mycket på vägarna... Jag kikar säkert in med en nyårshälsning innan kvällen, men för er som kanske inte hinner kika in mer idag passar jag på redan nu att önska GOTT NYTT ÅR!
 
På återseende!
Postat av: Anonym

Önskar dig och grabbarna ett härligt slut och ett sprakande nytt 2015! Kramar från @nygrannes

2014-12-31 @ 13:13:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: