Välkommen till mina nya läsare!

 
 
Hej vänner!
 
Ja, och extra hej och välkommen till dig som kanske kikar in här för första gången! Idag var det nämligen dags för en ny intervju med tips på Hallands Nyheters websida. Decembers frågor handlade (såklart) mycket om julen, och om hur jag firar den. Och nu gäller det - som ni ser i citatet - att övertala familjen om att skaldjur och champagne är fantastiskt som avslutning på julfesten ;-) Och hörrni, det hade varit superkul om du som läser min blogg för första gången, hade velat skriva en rad om vem du är. Roligt att veta lite mer om er läsare. Återigen, välkommen!
 
För övrigt har det varit en riktigt bra torsdag. Fortfarande hysteriskt många saker på ToDo-listan, men det löser sig ju oftast till slut. Och jag har haft flera spännande möten som har gett mycket energi tillbaka. Och det var nog bra, för efter dagens julbord på lunchen var man ganska "matkomig" :-) Kvällen avslutades med ett träningspass i vardagsrummet (mer om det imorgon), så jag måste säga att den här dagen blev bättre än förväntat. Nu laddar vi för helg, eller hur?
 
På återseende!
 
Postat av: jaana- hälso och kostcoach

Ja, tänk dig, snart är det jul. Räkor och champagne som avlutning är inte illa.... :)

2014-12-19 @ 07:18:56
URL: http://bananajaana.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: