Att sova som en prinsessa...

 
 Godmorgon världen!
 
Sovit gott? Hade gärna sovit fler nätter i den fantastiska himmelsängen på Bloggers Inn, men i natt blev det i min vanliga. Funkade bra det också :-)  Men att som bloggare få tillbringa ett dygn i detta rum, det var riktigt fint! Rummet är verkligen anpassat för "den digitala entreprenörens behov"", med kamerastativ, multiladdare, iPad, ljudsystem, etc. Plus att man som boende på Bloggers Inn, blir bortskämd med frukt, morgonrockar och annat lyx. Tack Scandic Rubinen!
 
 
Nu var det ju inte så att vi bara vältrade oss i lyx detta dygn i Göteborg - jag hade även ett blogguppdrag i storstaden. Jag tog ju med mig familjen för att testa Alfons Åbergs kulturhus - men det och andra semesteräventyr får ni läsa mer om i ett inlägg längre fram. Nu ska jag försöka bestämma mig för vad jag och smågrabbarna ska hitta på denna lördagförmiddag... Lite disigt idag, men stranden funkar ju såklart ändå. Och C skulle verkligen behöva nya skor, men tror inte mitt tålamod håller för att gå på stan själv med dem ;-) Hmm, tål att tänkas på... Ni då, vad hittar ni på idag?
 
Ha en fin lördag!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: