Falkenbergssand mellan tårna...

 
God förmiddag!
 
Vaknade upp till ganska mulet väder imorse, så löparrundan kändes för första gången på länge ganska "behagligt" varm ;-) Men jag hoppas att väderprognosen stämmer, och att eftermiddagen kommer att bjuda på ganska soligt väder. Jag tänkte nämligen hänga en stund på Skrea Strand även idag (bilderna är från igår), och suga ut det sista av denna fina sandstrand i sommar. Så om en liten stund ska jag dra iväg och hämta hem kidsen från stugan. Sista dagen med gipsad arm för övrigt - ni kan ju förstå själva hur någon räknar ner dagarna ;-) Vi hörs ikväll igen!
 
Ha en fin onsdag!
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Glamourwannabe -med huset fullt av grabbar.

Åh vad jag längtar efter den där sanden 😊. Särskilt nu när man sitter på ett varmt kontor, men bara några dagar kvar. Sedan går jag på ytterligare 2 veckors ledigt. 😊Vad underbart att äntligen få bli av med gipset!! Kramar

2014-07-30 @ 13:38:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: