8 km löparendorfiner...

 
 
 Hej igen!
 
Ja, som ni ser så blev det en efterlängtad löparrunda idag. Inte milen som jag hade siktet inställt på imorse, men 8 km hann jag med mellan skjutsningar till barnkalas och lunch. Jag vet att många efterlyser snö nu när det snart är första advent, men jag är lycklig över att kunna springa på barmark så länge som möjligt :-) Helst hela året!
 
Annars då? Jo, jag är såklart lite trött efter helgen. Men inte alls på det sättet som jag först hade förväntat mig. Jag har ju trots allt inte legat på latsidan de senaste dagarna ;-) Ikväll ska jag dock bara ta det lugnt - måla naglarna, dricka kaffe och pyssla om mina fötter lite. Och ladda för ännu en spännande vecka i mitt intensiva liv :-) Vi hörs!
 
Ha en skön kväll!
Postat av: Madeleine

Visst är det skönt med ett träningspass. Har själv spenderat en timme på gymmet i morse.

2014-11-24 @ 10:40:26
URL: http://vitsvartochlime.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: