Torsdagspepp!

 
 
Hur peppar man sig själv en mulen torsdag, fullspäckad med möten? I en gul kofta såklart!
 
 
Blus och kofta - H&M, Fuskskinnbyxor - Rut&Circle, Armband - Edblad, Ring - Oxxo
 
 
Gomiddag vänner!
 
Hur har ni det idag? Som ni förstår har jag ganska hektiska dagar även den här veckan, så mina tidsinställda inlägg (som jag oftast brukar posta på förmiddagarna) får stryka på foten. För att dessutom sköta läggning av två små prinsar på kvällarna när T jobbar, gör att fritiden flyger iväg! Men nu på lunchen har jag några minuter över till er :-)
 
Eftermiddagen kommer att bestå av möten, träning, och sist men inte minst ett event här på jobbet ikväll. Så det kommer bli en lååång dag! Men jag fick faktiskt en välbehövlig sovmorgon som plåster på såren :-) Nej hörrni, detta var lite om min torsdag så här långt - får se om det blir någon mer uppdatering ikväll, men annars hörs vi mer imorgon.
 
Varma kramar!
Postat av: Krickla

Fin du är!! ⭐️

Svar: Tack <3
Nina - Glamourmamman

2014-11-20 @ 22:53:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: