Från lera till leopard...

 
 
Knappast less is more - men hur kul är egentligen det alla gånger? ;-) 499 kr på Gina Tricot
 
 
Gokväll på er!

Efter att ha krälat i lera under lördagen, var det som sagt ganska skönt att måla naglarna, sminka sig och klä sig i annat än smutsiga träningskläder. Igår var vi en sväng på stan innan vi åkte hemåt, och jag var bara tvungen att prova denna jumpsuit från Gina Tricot. Föll för den (såklart - tänk skyhöga klackar till!) när jag såg den på hemsidan för ett par veckor sedan, men frågan är hur snabbt man tröttnar... En svart ok, men man kan ju knappast gömma sig i en sådan här outfit ;-)
 
Känns i varje fall superkul att butikerna svämmar över att snygga festplagg just nu - särskilt med tanke på att det vankas flera sådana framöver. Nu ska jag dock återigen klä på mig träningskläder, för om en liten stund ska jag leda ett medelpass för ett härligt gäng här i samhället. Kroppen känns helt ok, bortsett blåmärken och smårevor här och var. Skönt! Och hörrni, glöm nu inte delta i tävlingen om ett presentkort hos PUSS - just nu är vinstchansen löjligt hög!
 
Varma kramar!
Postat av: birgitmaria

Ärligt, du passar ju leopardmönstrat och den där var ju superläcker på dig :-)

2014-10-20 @ 21:29:54
URL: http://birgitmaria.blogg.se/
Postat av: Katrin

Vilken fräck!! Passar ju perfekt på dig! Wow!

2014-10-20 @ 21:35:39
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Kanonsnygg på dig ju!

2014-10-20 @ 21:53:00
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Maria

Supersnygg!!
KÖP :)

Kram kram

2014-10-21 @ 10:18:36
URL: http://jagharvingar.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: