Min speciella födelsedagspresent...

 
 
Hej igen!
 
När jag fyllde år i maj fick jag en lite speciell födelsedagspresent av T. Vissa hade nog inte blivit så glada, men jag hade t.om. önskat mig den - en startplats i Toughest. Så det fick jag -  plus en övernattning i Göteborg. Lovely!
 
Det var jättekul att göra loppet tillsammans, och fler bilder därifrån kommer som sagt. Efteråt checkade vi in på Hotel Post - ett riktigt läckert hotell, som jag varmt kan rekommendera. Och jag kan säga att skumpan smakade ljuvligt efter att ha duschat av sig alla lera! För att inte tala om hur härligt det var att klä sig i lite mer glamourösa kläder :-) 
 
På kvällen åt vi middag på coola Wood - en restaurang där man kan sitta i små lekstugeliknande, röda bås. God mat till helt ok priser, tips! Något nattsudd blev det dock inte - vi avslutade med ett dopp i takpoolen innan vi knoppade in. Att utmana sin kropp i nästan 2 timmar tar ändå en del på krafterna ;-) Men en hotellsäng är aldrig fel!
 
Träning, shopping och god mat - ja, det är verkligen den ultimata presenten för mig. Tack snälla ♥ Nu kör vi ny vecka, nya utmaningar och nya träningspass. Dock med något mindre lera skulle jag tro :-) Hörs snart igen!
 
Ha en fin dag!
Postat av: Linda

Härlig Helg du fick :) Såg dig på området, du o maken gick nog o reka hinder :)
Min man säger att det är det roligaste han gjort på väldigt länge o är så taggad på Malmö i Maj. Jag hänger gärna på som Cheerleader igen! Vilken grej det var!!
Kan du tänka dig att göra det igen?

Ha en bra vecka!

Svar: Ja, jag såg ju allt dig också :-) Visst var det superkul! Ä du inte sugen på att delta själv...? Och japp, Malmö lockar minst sagt :-) Kram
Nina - Glamourmamman

2014-10-20 @ 16:48:05
Postat av: Linda

Ha Ha jo kanske en dag att jag testar... men Malmö känns för nära ;) vi får se.
Kanske ;)

2014-10-22 @ 11:22:25
Postat av: pillan

Åh bravo bravo dej som klarade detta!! Härligt med en övernattning så ni riktigt fick belöna er, det var ni helt klart värda!!

Kram P

2014-10-22 @ 18:51:41
URL: http://hemmahospillan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: