Öm i kroppen - varm i själen

 
 
Att tända ljus hör höstkvällar till - och jo, då är denna årstid lite mysig trots allt ;-)
 
 
Gokväll vänner!
 
Jösses, vilken helg det har varit! Men som många av er säkert vet (har ju uppdaterat ganska flitigt via Instagram i helgen), så klarade jag det. Jag tog mig i mål i Toughest, och hade roligt (nästan) hela tiden! Kommer att bjuda på ett inlägg om tävlingen inom kort, men först måste jag smälta alla intryck och gå igenom de bilder mina föräldrar tog.
 
Ikväll är jag ganska mör i kroppen - inte så mycket i musklerna utan mer av alla blåmärken och rivsår... Men supernöjd med en mysig helg på tu man hand. Fler bilder kommer imorgon! Nu ska jag se om jag orkar hålla mig vaken och se Hypnotisören kl. 21. Ingen feelgood-film direkt har jag hört... Men det kanske funkar ändå efter en sådan här helg :-)
 
På återseende!
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Grymt jobbat av dig och det såg ju även ut på IG som du hann med en hel del annat mysigt också :)

Hypnotisören är helt ok!

Trevlig kväll!
Kram

2014-10-19 @ 20:27:31
URL: http://husnrnio.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: