After Work(out)

 
 
Gokväll vänner!
 
Alltså, att leda personer genom ett fullbokat träningspass, och se svetten lacka på dem - samtidigt som leendet sitter vid deras öron (på de flesta, vissa är för koncentrerade för att le, hihi) - jag bara älskar det! Och att ha den där perfekta finallåten, med cool "slutpose" - ja, det är liksom pricken över i:et :-) Dagens Step&Styrka är alltså avklarat, och jag hann även med lite extra rygg- och armträning för egen del. Härligt mör och endorfinhög i kroppen nu! 
 
 
 Nu är maten i magen - dock inte den som visas på bilderna. Annars är omelett en perfekt middag efter ett träningspass - massor av protein för musklerna! Ett av mina favorittillbehör är räkor eller kallrökt lax - som serveras med creme fraiche och rödlök. Galet gott - särskilt med ett glas vitt ;-) Nu ska jag pyssla om min febervarma son, som just nu äter ingenting... Kanske ska föreslå glass - det är ju alltid tillåtet när man är sjuk - oavsett om man är liten eller stor :-)
 
På återseende! 
Postat av: Hanna Karlsson

Åh det där ser gott ut!

2014-09-23 @ 22:36:46
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Tina

Men åh så gott det ser ut! Det måste jag testa någon gång! Hoppas din sjukling kryar på sig snabbt igen! KRAM

2014-09-24 @ 07:36:13
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Postat av: Kamilla

Nu blev jag så hungrig!

Det såg så gott ut.
Krya på er i sjukstugan.

Kram!!!

2014-09-24 @ 09:22:28
URL: http://kamillaskamera.blogspot.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: