Hej september!

 
 
Gokväll på er!
 
Ja, det verkar som om september trots allt får en ganska solig start - hann t.om. sitta på balkongen en stund efter jobbet. Men likväl - det är den första höstmånaden... Känner mig kanske extra vemodig dessa dagar - inte bara höstens fel. Mycket att tänka på, och några saker på agendan som jag helst hade velat slippa... Men det brukar ordna sig på något sätt - det gör det ju nästan alltid. Nu tänker jag avrunda denna första septemberdag med en kopp kaffe, lite bloggläsning och mys med prinsar. Tack för att DU hänger med här - i både toppar och dalar. Imorgon tar vi nya tag!
 
Varma kramar!
Postat av: Tina

Jag hoppas att det ordnar sig till det bästa vännen! Men som du skriver så brukar det ju oftast bli bra i slutändan. Önskar dig en fin tisdag! KRAM

2014-09-02 @ 07:41:12
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Postat av: Linda

Hoppas att allt känns bättre snart. Livet går upp o sen lite ner <3

2014-09-03 @ 07:38:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: