Trädgårdsträning i solen...

 
 
Kettlebells kan vara bland det bästa man kan investera i till sitt hemmagym
 
 
C testar att svinga (nästan) sin egen vikt  - tänk om man själv hade gjort det :-)
 
 
Hej igen!
 
Här har ni en mamma som varit uppe sedan kl. 6 imorse... Inte helt frivilligt dock. Men å andra sidan får man gjort en hel massa då! Jag har redan hunnit städa huset och köra ett träningspass i trädgården. Idag blev det en Amrap på 15 min med kettlebell - uppvärmningen körde jag på studsmattan med lille C :-) Passet var annars upplagt så här:
 
10 KB-svingar
10 utfall med rotation med KB
10 utfallshopp
10 diagonala knäindragningar
5 burpees
 
Japp, det räckte gott och väl för att bli svettig och få rejäl puls... Och kort och effektiv hemmaträning som denna är gymt bra när man är själv med barnen! Nu tänkte jag dock ta det lugnt resten av dagen, innan det är dags att gå på kvällens festligheter. Solen skiner som ni ser, så kanske kan det bli en stund i solstolen. Vad gör ni idag?
 
Kramar!
Postat av: Krickla

16 kg-puh...
Du är grym!!!

2014-09-20 @ 14:11:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: