Godnatt, mina skatter ♥

 
 
 
 
Dom går mig på nerverna många gånger på en dag, mina små prinsar...Men när lugnet lägger sig, och man ser dem sussa gott mot kudden, ja då är allt glömt. Jag är trött idag - förmodligen sviter efter den gångna veckan - så just nu är det faktiskt skönt att vara helt själv fram till läggdags. Jag behöver det, särskilt när jag varit själv med barnen.
 
Det är fortfarande ganska ljust ute, och jag älskar dessa vårdagar. O hade ljusa märken efter glasögonen såg jag innan när jag borstade hans tänder - ett tydligt tecken på att solen tar bra. Nu ska jag bara slappa resten av kvällen, det är jag värd. Glöm inte min tävling HÄR om ett trendigt budskapssmycke. Vi hörs mer imorgon!
 
Kram & gonatt!
Postat av: Popprinsessan

Så där känner jag också när jag är ensam med barnen. Jag behöver verkligen den där stunden på kvällen att bara slappna av. Kanske för att göra mig beredd om det skulle hända något på natten osv. Kram

2015-04-20 @ 14:39:35
URL: http://www.popprinsessan.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: