Fjärilar och vårväder...

 
 
 
 Gokväll på er!
 
Vilket härligt väder vi har haft här på Västkusten idag - sol och 6 grader varmt när jag körde hem från jobbet i eftermiddags. Min nya fjärilstop (köpt på H&M) kändes dock som ett hån imorse, då det knappast var något vårväder... Men om jag har shorts imorgon kanske jag t.om. lyckas skrämma bort snöslasket som sägs vara på väg ;-)
 
Dagen har mestadels ägnats åt kontorsjobb och verksamhetsplanering. Men jag lyckades klämma in ett Soma Move på förmiddagen - välbehövligt efter mycket stillasittande. Älskar denna (för mig nya) träningsform - stora, funktionella och atletiska rörelser, där hela kroppen är involverad. Som Power Yoga fast ändå inte :-) Testa om ni har möjlighet! Nu ska jag ladda kropp och knopp med kaffe och soffmys med min killar. Och vet ni, imorgon är det fredag!
 
På återseende!
Postat av: Anonym

Låter som en bra ide att du ska ha shorts imorgon, hoppas det blir en varm och skön helg😊

2015-02-26 @ 19:16:14
Postat av: Maria


Ja inte trodde man att det skulle bli så fint väder när man fick börja morgonen med att skrapa rutorna på bilen och dimman låg tät :)
Kram

2015-02-26 @ 19:59:04
URL: http://jagharvingar.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: