Ännu en dag i träningskläder...

 
 
Det finns massor av fina träningskläder på Gekås just nu - bl.a. dessa snygga och sköna tights
 
 
Gokväll vänner!
 
Det känns väl rimligt att väga upp dagens kladdkakerecept med ett inlägg om träningskläder? ;-) Skämt å sido - jag tycker personligen att det är viktigt att ha lite balans i livet. Jag älskar verkligen att träna!! Men jag älskar mat och dryck lika mycket. Dock blir det inte varje dag man unnar sig sötsaker eller ett glas vin, men när jag väl gör det så njuter jag!  Jag gör aktiva val - vet att godis inte är det bästa för min kropp- men ibland vill man ha det ändå :-) Utan dåligt samvete!
 
Även idag blev det en dag i träningskläder, för som vanligt hade jag Step&Styrka som avslutning på arbetsdagen. Kolla förresten gärna på damavdelningen på Gekås nästa gång ni är där - det finns som sagt massor av snygga och billiga träningsplagg just nu! Har lite spännande planer och utmaningar inom träningen framöver, så jag kommer att köra ännu mer fokuserat i vår. Ni får såklart hänga med på ett hörn :-) Nej, nu blir det fotbad och en kopp kaffe!
 
Varma kramar!
Postat av: Sanna

Hej vännen
Du kämpar på och är duktig som vanligt :)
Är allt bra med dig ??
Får läsa lite vad som hänt i ditt liv, det var ett tag sen ...
Har börjat blogga lite igen saknade det för mycket ;)
Kram

2015-01-27 @ 22:18:24
URL: http://Gemsofmylife1.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: