Förmiddag hos Lilla Fina Du

 
 
2 timmars lyxig egentid - även om det blir dyra pengar för att få dricka kaffe och läsa skvaller ifred ;-)
 

Gomiddag på er!
 
Ja, som ni förstår har jag tillbringat förmiddagen i frisörstolen. Så lyxigt med denna egentid - men ack så dyrt för att få dricka kaffe och läsa skvaller ifred ;-) Nåväl, jag fick ju faktiskt en ny chokladbrun färg och fräscha toppar också. Och en mysig pratstund! Nu ska jag dock sätta lite fart här hemma - ikväll blir det nämligen födelsedagsmiddag hos mamma.
 
Ha en fin onsdag!
Postat av: Karin O

Vad mysigt! Hoppas ni får det trevligt ikväll!

2015-01-28 @ 14:01:20
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Anonym

Snygg färg. Jag går till frissan för sällan.. Kram Jenny Ageton

2015-01-28 @ 21:56:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: