Att få en överraskningsdag...

 
 
Bubbel och en dag full av överraskningar - min vän vet precis vad jag tycker om!
 
 
Hej igen!
 
Jösses, vilken härlig dag jag hade igår! Min vän A hade verkligen lagt ner hela sin själ i att skapa en heldag för mig! Efter bubbel och lunch fick jag ansiktsbehandling, handmassage, och blev sedan sminkad av hennes dotter som är makeup-artist. Därefter gav vi oss av, tillsammans med en fotograf, och tog bilder på några coola platser i stan. Ni kommer säkert få se fler bilder från plåtningen - ovanstående foto är taget med min mobiltelefon. Men visst är bakgrunden tuff?!
 
Tiden rusade iväg, och till slut var det dags att bege oss mot restaurangen där hon hade bokat bord på kvällen. Där mötte en annan nära vän och kollega upp, och tillsammans med våra respektive hade vi en toppenkväll med tapas, drinkar och massor av prat och skratt. Blir fortfarande varm i hjärtat när jag tänker på allt hon hade fixat för att göra min dag speciell. Tack A ♥ Idag är jag lite trött, men en löparrunda vid havet och lite trädgårdsfix har jag allt orkat med. Vad gör ni idag?
 
På återseende!
Postat av: birgitmaria

Men så himla kul!! Och fotografering - det är ju bara så roligt!!

2015-07-28 @ 21:06:07
URL: http://birgitmaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: