Dop och dopp...

 
 
Efter dagens doplunch var det fritt fram för bad - och mina kids bangar inte!
 
 
En glimt av dagens huvudperson, som skötte sig exemplariskt från början till slut  ♥
 
  
Gokväll på er!
 
Barnens kusin prickade nog in sommarens varmaste dag att döpa sig på :-) Med runt 30 grader varmt mitt på dagen, var det ganska svettigt att stå utanför en kyrka i solgasset. Men efter lunchen hoppade de flesta av gästerna - även jag - i poolen och svalkade sig. Sedan slappade vi en större del av eftermiddagen på deras soldäck, åt och drack gott, och sög ut det sista av denna härliga julisöndag. Och imorgon fortsätter vi detta sköna semesterhäng - love it!
 
Solvarma kramar!
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Underbart! Vilken perfekt kombination med dop och bad en sådan här underbart varm dag. Jag håller alla tummar jag har att de har fel om morgondagens prognos. Kramar

2015-07-05 @ 23:41:49
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: