Gårdagens lilla röda...

 
 
Ett tappert försök till en dagens i gassande solsken utanför kyrkan. Klänningen är från KappAhl.
 
 
Hej igen!
 
Då har vi kickat in gång den första semesterveckan på allvar - den här måndagmorgonen var det minsann inga väckarklockor som behövdes ställas. Men det där med sovmorgnar är ju inte min grej som ni vet - kvart i 7 var jag uppe ;-) Strunt samma, jag tycker att det är ganska mysigt att gå upp före alla dom andra, och äta frukost i lugn och ro.
 
Vi går ut ganska lugnt på semestern, och håller oss mest på hemmaplan den här veckan. O har ju sin simskola och vi har lite saker att fixa med hemma. Stranden får dessutom vänta ser det ut som, men det är helt ok med en paus från solen - bara den kommer tillbaka snart igen! Nej, nu ska jag ta frukost nr 2 innan vi ska dra in till stan en sväng.
 
Ha en fin start på veckan!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: