Sista semesterveckan...

 

Hallå igen!
 
Sådär, då har man kickat igång den sista semesterveckan med ett styrkepass här hemma. Lite bittert känns det allt att det är just sista veckan... Förra året kändes det helt ok att börja jobba, men då hade man å andra sidan fått sin rejäla dos av sol och värme. Jag är definitivt inte klar med just detta - inte på långa vägar. Skärpning nu vädret!
 
Men idag spelar det faktiskt ingen större roll vad det blir för väder - det kommer bli en fantastisk dag ändå. Om en stund ska jag nämligen bege mig några mil söderut och möta upp en av mina närmaste vänner. Hon gav mig en överraskningsdag i present, och idag är det dags! Kontrollfreak som jag är känns det lite pirrigt i magen, men på ett bra sätt :-) Uppdaterar säkert på Instagram under dagen, men annars hörs vi mer imorgon. Ha det fint!
 
Varma kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: