Färgbomba håret!

 
 
 
God förmiddag!
 
Ledig dag innebär morgonrutiner i ett helt annat - och betydligt lugnare - tempo än andra dagar. Så skönt med denna återhämtning mitt i veckan! Idag hann jag t.om. slänga i en färgbomb i håret när jag tog en långdusch. Använder denna inpackning regelbundet för att  bibehålla färg och lyster i håret. Bara 3 minuter så är det klart!
 
Alldeles strax ska jag och smågrabbarna in till stan och beta av några ärenden. Och så blir det simskola förstås! O är redan inne på dag 3 och tycker att det är jättekul även i år. Tyvärr är det ingen idé att packa med badkläder åt oss andra, för västkustvädret lovar ynka 13 grader och moln idag... Kom igen nu sommaren, vi behöver sol och värme!
 
På återseende!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: