Att ha lyx mitt i veckan...

 
 
Gokväll på er!
 
Vilken härlig och energifylld dag jag har haft! En fullspäckad arbetsdag följdes av ett tufft överkroppspass i gymmet. Hade sådan träningsvärk efter måndagens alla chins och pull-ups, så att det nästan har gjort ont att använda deo ;-) Men jag gillar mer och mer att träna tungt emellanåt - och särskilt när man märker resultat!
 
Efter dagis/fritidshämtning stod det såklart matlagning på schemat. Idag blev det klassikern bananpannkakor - och för att överraska kidsen (som hade klagat över att på vardagar är det minsann aaaaldrig lyx!), så ställde jag fram Nutellaburken. Blev en mycket populär mamma som ni förstår ;-) Det hör verkligen inte till vanligheterna, men ibland är det kul att bryta vardagsmönstrena. Och samtidigt se förvåningen - och inte minst lyckan - i barnens ögon.
 
Jag har som sagt haft en riktigt bra dag - och faktum är att jag fortfarande har mycket ork kvar. Tur det, eftersom jag är själv med läggningen av de två små prinsarna ;-) Hoppas att ni också har haft en fin torsdag. Vi hörs mer imorgon!
 
Varma kramar!
Postat av: Home2tiny

Jisses du får gärna skicka över lite av din energi, för min är lika med noll o jag skulle verkligen behöva ta tag i träningen. Lite lyx mitt i veckan behöver alla, både liten som stor. Kramisar Tina

2015-03-05 @ 21:24:49
URL: http://home2tiny.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: