En ledig dag i mars...

 
 
Klänning och strumpor - H&M, Halsband - Ur&Penn, Armband - PUSS och Ur&Penn
 
 
En smarrig fika på Espresso House går alltid hem hos mina kids
 
 
Gokväll vänner!
 
Så var den här lediga onsdagen snart till ända. Men vilken härlig dag jag har haft! Jag tog med mig O in till stan på eftermiddagen, i jakt på ett par nya gummistövlar till honom. Han har (hör och häpna) snart samma skostorlek som jag. Galet! Förutom det hann vi såklart med en mysig fika och lite spring i våra favoritaffärer :-)
 
 Dagen har bjudit på riktigt vårväder, med sol och runt 6 plusgrader. Så härligt! Jag passade såklart på att ge mig ut i löparskorna innan mörkret föll - underbart att rensa tankarna i tuffa backintervaller. Imorgon väntar en hektisk arbetsdag, så jag är tacksam över att jag fick denna återhämtningsdag. Nu är jag laddad för nya utmaningar!
 
Varma kramar!
Postat av: Anonym

Var iväg med 14 åriga sonen och köpte gympaskor igår. Blev storlek 44, han står ju stadigt på jorden😊

2015-03-04 @ 20:18:19
Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter som en perfekt ledig dag tycker jag! Underbart att få fylla på med lite efterlängtad sol. Kramar

2015-03-04 @ 21:54:09
URL: http://hannadidrikson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: