Kvällens ToDo-lista:

 

Gokväll vänner!
 
Jag är fullkomligt slut just nu! Flera möten, saker som kör ihop sig, ett svettigt step-pass, och en extra lång arbetsdag till på köpet... Men det har ändå varit en bra dag - och även om huvudet är trött, så är jag nöjd i själen. Tacksam över vilka spännande saker jag får vara med om.  Kvällen bjuder dock inte på några större utsvävningar:
 
1. Ta ett fotbad
2. Dricka kaffe
3. Äta choklad
4. Måla naglarna
 
Lite körigt som ni förstår ;-) Nej, skämt å sido - jag är galet trött ikväll, så jag ber att få återkomma med ny energi imorgon istället. Då väntar en ledig, och än så länge helt oplanerad, dag. Kommer passa mig perfekt!
 
Varma kramar!
Postat av: Popprinsessan

Hoppas att du hade en skön kväll! Jag är också magiskt trött. Har inte fått tillbaka någon energi sedan jag hade influensa och känner mig nästan sjuk av trötthet. Hoppas att solen som visar sig idag kan ge mig lite extra energi!
Hoppas att du har en härlig dag!
Kram

2015-03-04 @ 09:07:34
URL: http://www.popprinsessan.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: