Dags att väcka kroppen igen!

 
 
Gokväll vänner!
 
Jösses, vad trött jag är just nu! Det blev tvära kast från sol och avkoppling, till kyla och jobb. Men imorgon är jag nog på banan igen :-) Fick i varje fall väckt kroppen till liv idag, med ett tufft intervallpass. Jag och mamma var aktiva även på semestern, men mest genom långa promenader. Så jag hade saknat att lyfta tungt! Men det är nyttigt emellanåt att ta kortare pauser för att ladda upp - och musklerna var riktigt pigga efter nästan en vecka utan styrketräning.  
 
Nu är det dock slut på träningsvilan - imorgon väntar dubbelpass på jobbet, så nu gäller det att packa den stora träningsväskan! Och skönt att det redan är fredag imorgon - den här arbetsveckan gick ju fort ;-) Jag vet att jag har lovat ett inlägg om resan, men det får nog vänta ett par dagar. Men jag lever nog länge på dessa soliga och varma dagar - särskilt en sådan här dag som har bjudit på regn och 10 grader... Nej, nu ska jag ladda för morgondagen!
 
På återseende!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: