Lite respirr i magen...

 
 
Gokväll på er!
 
Så, då var det mesta nerpackat och klart inför morgondagen. Som vanligt har jag säkert packat för mycket ;-) En löparrunda har jag också hunnit med, så att jag säkert ska klara träningsabstinensen om det inte blir något av den varan på några dagar. Fast, jag har faktiskt packat ner både sport-bh och träningsband - utifall andan faller på, haha.
 
Nu är hämtmat i magen, och det är snart dags att bänka sig i tv-soffan för att spana in hur det går för Måns i kvällens final. Jag kan dock glömma att jag orkar sitta uppe hela omröstningen - då dör jag tråkdöden... Och så ska jag ju faktiskt upp tidigt imorgon. Wiii, nu när man har varvat ner lite och ser väskorna står färdiga - ja, då pirrar det lite i magen..
 
Njut kvällen!
Postat av: birgitmaria

Trevlig resa :-)

2015-05-24 @ 08:43:57
URL: http://birgitmaria.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: