Intervaller mellan skurarna...

 
 
God förmiddag!
 
Hur har ni det denna lördag? Här i Halland regnar det - såklart. Men jag lyckades faktiskt tajma in en löparrunda mellan skurna tidigare imorse. Inte för att jag ogillar att springa när det regnar, men när man behöver använda mobilen då och då, så är det inte lika smidigt... Idag var det nämligen dags för veckans intervallpass (det jag skrev om HÄR). Egentligen tycker jag inte om att träna så högintensivt tidigt på morgonen, men idag funkade det riktigt bra faktiskt. Och jag är så tacksam att min kropp svarar bra på träningupplägget jag har just nu. Så stay away alla sjukdomar!
 
Vad händer annars idag då? Ikväll vankas det lite festligheter med goda vänner - något jag verkligen ser fram emot. Och sedan gäller det att förbereda så mycket som möjligt inför morgondagen, då det blir ännu mer kalas eftersom bröderna bus ska fira sina födelsedagar. Städning, handling och en massa annat står på schemat... Ja, det är nog ingen risk att man blir sysslolös den här helgen heller ;-) Nej, men då kickar vi väl igång den här dagen på allvar då!
 
Ha en härlig lördag!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: